Servicedesk coördinator Service & Onderhoud (S&O)

Als service coördinator ben je de spin in het web van onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat de storing snel afgehandeld wordt en het onderhoud tijdig en efficiënt wordt ingepland. Je kunt snel een technische inschatting maken van de storing, regelt de materialen, bent op de hoogte van de contractafspraken en zorgt ervoor dat de bijbehorende administratie op orde is voor de facturatie.

 

Je bent technisch goed onderlegd op (elektro)technisch gebied. Je bent verantwoordelijk voor de planning van de monteurs: jij neemt het voortouw, zet de lijnen uit en regelt alles, zodat de monteurs de opdrachtgevers zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

 

Wat zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Jij staat de interne- en externe klant vriendelijk en accuraat te woord.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen.

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig incidenten op te lossen.

  • Je denkt verder dan alleen maar het probleem op te lossen en ziet ook commerciële mogelijkheden.

  • Je zorgt voor het verwerken van diverse administratieve zaken.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Filevrij werken in de regio West-Friesland.

  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

  • Onderdeel zijn van een gezellig familiebedrijf waar je echt wordt gezien.

  • Een plezierige en informele werkomgeving

  • Er zijn regelmatig borrels en gezamenlijke activiteiten.

  • Een aantrekkelijke pensioensregeling (Pensioenfonds Metaal en Techniek).

  • 8% vakantiegeld.

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal MBO niveau 3/4 werk- en denkniveau, voorkeur richting techniek

  • Je bent sterk in het plannen en organiseren

  • Je beschikt over analytisch en logisch denkvermogen.

  • Kennis en ervaring van Microsoft Office (Word, Excel) & CRM

  • Zeer goede communicatieve, sociale, contactuele en adviesvaardigheden.

  • Goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal.

  • Je hebt passie voor je vak.

  • Je hebt sterke affiniteit met techniek.

  • Je bent een echte teamspeler, maar je kunt ook prima zelfstandig werken.

  • Je vindt het leuk om te blijven groeien en je te ontwikkelen

  • Flexibele instelling en bereid tot periodiek draaien van storingsdienst


Ben jij de gedreven en enthousiaste Servicedesk medewerker Service & Onderhoud die wij zoeken? Sluit dan aan bij Van der Laan en mail je CV voorzien van motivatie naar pz@teamvdl.nl of bel naar 0229-282206.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon