Servicedesk medewerker ICT

Als Servicedesk medewerker ICT ben je het eerste aanspreekpunt binnen de ICT support afdeling (Klantcontact center, waarbij je te maken hebt met uiteen lopende vragen en knelpunten over computers, serveromgevingen en clouddiensten. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Het is een brede en afwisselende ICT-functie met veel direct klantcontact. Je zult daarnaast de collega’s van de Servicedesk Service & Onderhoud indien nodig ondersteunen.

 

Wat zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat de interne- en externe klant vriendelijk en accuraat te woord wordt gestaan.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen.

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig incidenten op te lossen.

  • Je denkt verder dan alleen maar het probleem op te lossen en ziet ook commerciële mogelijkheden.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Filevrij werken in de regio West-Friesland.

  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

  • Kans op doorgroeimogelijkheden.

  • Onderdeel zijn van een gezellig familiebedrijf waar je echt wordt gezien.

  • Een plezierige en informele werkomgeving

  • Er zijn regelmatig borrels en gezamenlijke activiteiten.

  • Een aantrekkelijke pensioensregeling (Pensioenfonds Metaal en Techniek).

  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen.

  • 8% vakantiegeld.

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een ICT diploma op minimaal MBO niveau 3.

  • Je beschikt bij voorkeur over tenminste één jaar werkervaring met technisch support op een 1e/2e lijn.

  • Kennis en ervaring met tooling zoals RMM, ticketsystemen en CRM is een pré.

  • Zeer goede communicatieve, sociale, contactuele en adviesvaardigheden.

  • Goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal, Engels aanbevolen.

  • Je hebt passie voor je vak.

  • Je bent een echte teamspeler, maar je kunt ook prima zelfstandig werken.

  • Je beschikt over analytisch en logisch denkvermogen.

  • Je vindt het leuk om te blijven groeien en je te ontwikkelen

  • Affiniteit met telecom is een pré.


Ben jij de gedreven en enthousiaste Servicedesk medewerker ICT die wij zoeken? Sluit dan aan bij Van der Laan en mail je CV voorzien van motivatie naar pz@teamvdl.nl of bel naar 0229-282206.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon