Servicedesk medewerker IT

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt binnen de IT afdeling, waarbij je te maken hebt met uiteenlopende vragen en knelpunten over computers, serveromgevingen en clouddiensten. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Het is een brede en afwisselende IT-functie met veel direct klantcontact.

 

Heb jij je IT-diploma op zak en wil je graag aan de slag als servicedeskmedewerker IT bij een inspirerend en innovatief familiebedrijf vol doorgroeimogelijkheden? Dan ben je bij Van der Laan aan het juiste adres!

 

Functie

  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat de interne- en externe klant vriendelijk en accuraat te woord wordt gestaan.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen.

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig incidenten op te lossen.

  • De denkt verder dan alleen maar het probleem op te lossen. 

 

Profiel

  • Je hebt passie voor je vak.

  • Je beschikt over een IT diploma op minstens mbo niveau 3.

  • Je beschikt over tenminste één jaar werkervaring met technisch support op een 1e/2e lijn.

  • Je bent een echter teamspeler, maar je kunt ook prima zelfstandig werken.

  • Je beschikt over analytisch en logisch denkvermogen.

  • Je vindt het leuk om te blijven groeien en je te ontwikkelen

  • Je bent in bezit van Microsoft certificaten of bereid deze te behalen.

  • Je bent in het bezit van een ITIL V3 certificaat of bereid deze te behalen.

  • Affiniteit met telecom is een pré.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon