VDL vacature ict.png

Systeembeheerder ICT-junior

Dat alle ICT-systemen van onze klanten correct werken is jouw hoogste prioriteit. Je bent analytisch, leergierig en communiceert helder naar de klant. Je kan goed prioriteren en blijft kalm en beheerst onder druk.

 

Als Systeembeheerder bij VANDERLAAN ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en het onderhoud van de ICT-omgevingen van onze klanten.  Je coördineert en registreert uiteenlopende ICT-vragen en

knelpunten en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. In deze brede en afwisselende ICT-functie heb je veel direct klantcontact vanuit de 1e en 2e lijn.

 

Wat zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Registreren en oplossen van technische storingen op het gebied van 1e en 2e lijn telefonie, systeem- en netwerkbeheer.

  • Monitoren en preventief optreden om storingen te signaleren en voorkomen.

  • Uitvoeren van systeem- en netwerkbeheer taken bij de externe klanten.

  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat de klant vriendelijk en accuraat te woord wordt gestaan.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen.

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je bent in staat om zelfstandig incidenten en vraagstukken op te lossen.

  • Je denkt verder dan alleen maar het probleem op te lossen en ziet ook commerciële mogelijkheden.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Filevrij werken in de regio West-Friesland.

  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

  • Kans op doorgroeimogelijkheden.

  • Onderdeel zijn van een gezellig familiebedrijf waar je echt wordt gezien.

  • Een plezierige en informele werkomgeving, met regelmatig gezamenlijke activiteiten.

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een ICT diploma Systeembeheer op minimaal MBO niveau 4.

  • Je wilt je graag verder ontwikkelen.

  • Je beschikt naast je stages over minimaal één jaar werkervaring met technisch support op een 1e/2e lijn.

  • Kennis en ervaring met tooling zoals RMM en ticketsystemen is een pré.

  • Zeer goede communicatieve, sociale, contactuele en adviesvaardigheden.

  • Je krijgt er energie van om klanten telefonisch, remote of persoonlijk te ondersteunen.

  • Goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal, Engels aanbevolen.

  • Je hebt passie voor je vak.

  • Je bent een echte teamspeler, maar je kunt ook prima zelfstandig werken.

  • Je beschikt over analytisch en logisch denkvermogen.

  • Je vindt het leuk om te blijven groeien en je te ontwikkelen

  • Flexibele instelling en bereid tot periodiek draaien van storingsdienst.