Servicedesk medewerker Service & Onderhoud (S&O)

Als Servicedesk medewerker S&O ben je het eerste aanspreekpunt binnen de support afdeling (Klantcontact center), waarbij je te maken krijgt met uiteenlopende vragen en knelpunten van de diverse diensten en producten die wij aanbieden. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je zult daarnaast de collega’s van de ICT-Servicedesk indien nodig ondersteunen.

 

Wat zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Jij bent er verantwoordelijk voor dat de interne- en externe klant vriendelijk en accuraat te woord wordt gestaan.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen.

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig incidenten op te lossen.

  • Je denkt verder dan alleen maar het probleem op te lossen en ziet ook commerciële mogelijkheden.

  • Je zorgt voor het verwerken van diverse administratieve zaken.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Filevrij werken in de regio West-Friesland.

  • Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf d.m.v. opleidingen en certificeringen.

  • Kans op doorgroeimogelijkheden.

  • Onderdeel zijn van een gezellig familiebedrijf waar je echt wordt gezien.

  • Een plezierige en informele werkomgeving

  • Er zijn regelmatig borrels en gezamenlijke activiteiten.

  • Een aantrekkelijke pensioensregeling (Pensioenfonds Metaal en Techniek).

  • 8% vakantiegeld.

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau, voorkeur richting techniek

  • Je beschikt bij voorkeur over tenminste één jaar werkervaring met technisch support op een 1e/2e lijn.

  • Kennis en ervaring van Microsoft Office (Word, Excel) & CRM

  • Zeer goede communicatieve, sociale, contactuele en adviesvaardigheden.

  • Goede kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal.

  • Je hebt passie voor je vak.

  • Je hebt sterke affiniteit met techniek.

  • Je bent een echte teamspeler, maar je kunt ook prima zelfstandig werken.

  • Je beschikt over analytisch en logisch denkvermogen.

  • Je vindt het leuk om te blijven groeien en je te ontwikkelen

  • Flexibele instelling en bereid tot periodiek draaien van storingsdienst

 

Ben jij de gedreven en enthousiaste Servicedesk medewerker Service & Onderhoud die wij zoeken? Sluit dan aan bij Van der Laan en mail je CV voorzien van motivatie naar pz@teamvdl.nl of bel naar 0229-282206.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon