top of page
7.png

IT Servicedesk medewerker

VANDERLAAN is een ICT-dienstverlener met een breed pakket aan diensten. We hebben een prachtig track record op het gebied procestechniek, elektra, telefonie t/m geavanceerde ICT projecten. Ons bedrijf is gevestigd in Zwaag en wij zijn gespecialiseerd in het adviseren, implementeren en onderhouden van bedrijfsmatig geautomatiseerde omgevingen.

Als werkgever vinden wij het belangrijk dat we blijven leren, kennis met elkaar delen en vooral gaan voor topkwaliteit. We doen veel aan opleiding, ontwikkeling en saamhorigheid. Geregeld hebben we leuke uitjes, borrels en kennisevenementen.

 

Wat zijn je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden?

  • Jij bent er, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor dat de Servicedesk altijd bemand is en dat de interne- en externe klant vriendelijk en accuraat te woord wordt gestaan.

  • Jij zorgt ervoor dat wij pro-actief kunnen reageren door onze managed serviceportals te monitoren en te beheren.

  • Je zorgt voor een duidelijke communicatie met alle betrokkenen. 

  • Je denkt verder dan wat er van je wordt gevraagd. Je vindt het fantastisch als je ook de kans krijgt om zelfstandig incidenten op te lossen. Daarnaast zie jij het ook als een incident vaker voor komt en vindt jij het logisch om erover na te denken hoe dat intern opgelost kan worden.

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Passie voor je vak.

  • Een MBO 3/4 diploma in de richting van ICT.

  • Tenminste twee jaar ervaring met technisch support op een 1e/2e lijn (en als je bij twee bedrijven of meer als servicedesk medewerker hebt gewerkt heb je een streepje voor).

  • Teamspirit

  • Analytisch en logisch na kunnen denken.

  • De passie om te groeien en te blijven ontwikkelen.

  • Je bent bezig met het behalen van Microsoft certificaten bijvoorbeeld in de richting van MCSA, Windows 10 of Office 365. Het liefst heb je er al een (paar) behaald.

  • Je bent in het bezit van een ITIL V3 certificaat of kent de ITIL methode en bent bereid het certificaat te behalen.

  • Affiniteit met Telecom is een pré.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris.

  • Bij goed functioneren is er een mogelijkheid tot een vast dienstverband.

  • Vakinhoudelijke kennissessies waardoor je op de hoogte blijft van de nieuwste ICT ontwikkelingen.

  • 40 uur per week

  • 25 vakantiedagen

  • Studiedagen

  • 8% vakantiegeld

  • Pensioenregeling

bottom of page