Servicedesk medewerker IT

In verband met de groei van onze activiteiten zijn we op zoek naar een aanvulling voor ons team. Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt binnen de IT afdeling, waarbij je te maken hebt met uiteenlopende vragen en knelpunten over computers, serveromgevingen en clouddiensten. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Het is een brede en afwisselende IT-functie met veel direct klantcontact.

 

Heb jij je IT-diploma op zak en wil je graag aan de slag bij een inspirerend en innovatief familiebedrijf vol doorgroeimogelijkheden? Dan ben je bij Van der Laan aan het juiste adres!

 

Jouw profiel:

  • Je hebt basiskennis van netwerken. 

  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen.

  • Je bent klantgericht, proactief en leergierig.

  • Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging. 

  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden. 

  • Je bent een echte teamplayer, maar je kunt ook prima zelfstandig werken. 

  • Je weet je weg goed te vinden binnen de Microsoft Windows Server platformen.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon